Szukają go sieci handlowe

szukają go sieci handloweKoordynator sprzedaży może świetnie odnaleźć się w roli lidera zespołu w sieciach handlowych. Takie firmy poszukują osób doświadczonych, które doskonale orientują się w branży sprzedażowej. Istotne jest nie tylko samo doświadczenie, ale również umiejętności oraz zdolności dostosowywania się do dynamicznego rozwoju.

Obowiązki i zadania koordynatora sprzedaży

Pracownik, który jest zatrudniony w jednej z sieci handlowych, bez wątpienia powinien przygotować się na konieczność organizacji pracy konkretnego zespołu pracowników. Musi on w sposób samodzielny, ale też i skuteczny kierować określoną grupą towarową. Ważne jest skupienie się na standardach oraz odpowiednie gospodarowanie czasem własnym, a także i innych pracowników.

Osoba zatrudniona w tym charakterze nierzadko przeprowadza inwentaryzacje okresowe, a oprócz tego sporządza odpowiednie zamówienia, w zgodzie z samą prognozą sprzedażową. Przede wszystkim koordynator nadzoruje plany sprzedażowe i robi wszystko, aby osiągnąć określone wcześniej cele. W tym przypadku bardzo istotna jest znajomość samej branży handlowej, a także umiejętność współpracy z innymi osobami.

Podlegli pracownicy muszą czuć się swobodnie w pracy, zatem bardzo ważne jest zapewnienie odpowiedniej atmosfery. Pracodawcy często gwarantują swoim koordynatorom sprzedaży zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, a także wysokie wynagrodzenie oraz premie. Często to właśnie prowizje od sprzedaży są kluczowe dla wielu osób, które decydują się na przyjęcie konkretnej oferty zatrudnienia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *