Koordynator ds. sprzedaży Tychy jest stanowiskiem administracyjno-biurowym, dlatego jego miejsce pracy powinno odpowiadać wszelkim standardom i normom związanym z pracą biurową.
Podstawowym wyposażeniem stanowiska pracy koordynatora jest biurko, krzesło (lub fotel biurowy), szafka na dokumenty, komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, kserokopiarka, telefon stacjonarny i telefon komórkowy.
Zgodnie z zasadami bhp, w pracy administracyjno-biurowej najkorzystniejsze jest oświetlenie w przedziale od 300 luksów (lx) do 700 lx. Bardzo ważnym jest również, by na klawiaturze komputera średnie natężenie oświetlenia wynosiło 500 lx. Co więcej, poziom hałasu w miejscu wykonywania pracy nie powinien przekraczać 55 dB, a temperaturą optymalną jest zakres od 18 do 22°C.
Wykonując prace administracyjno-biurowe, koordynator ds. sprzedaży jest narażony na szereg różnych zagrożeń, wśród których najważniejszymi i najbardziej popularnymi są:
- Zespół cieśni nadgarstka;
- Bóle i stany zwyrodnieniowe kręgosłupa;
- Łokieć tenisisty;
- Przewlekłe zapalenie ścięgna i jego pochewki;
- Zapalenie okołostawowe barku;
- Choroby narządu wzroku;
- Alergie;
- Zakrzepica żył głębokich kończyn dolnych.