Jesteśmy sprawdzonym i znanym na europejskim rynku producentem opraw do okularów korekcyjnych oraz przeciwsłonecznych. Specjalizujemy się w sprzedaży produktów na rynku B2B, w szczególności do Zakładów Optycznych i Hurtowni.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. relacji z klientem
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska
Kompleksowa obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących,
Udzielanie rzetelnych informacji o produktach, usługach i etapach zamówień Klientów,
Budowanie relacji z Klientami,
Prowadzenie aktywnej sprzedaży i sprzedaży telefonicznej komplementarnej (typu cross-selling, up-selling),
Kontrola dostępności towarów, weryfikacja stanów magazynowych, udzielanie informacji na temat statusu realizacji zamówień.
Wymagania
Komunikatywność,
Dobra dykcja,
Wysoka kultura osobista,
Wykształcenie minimum średnie,
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej,
Doświadczenie w call center będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełny etat,
Stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku,
Przyjazną atmosferę pracy,
Atrakcyjny system wynagradzania oparty o część stałą i część zmienną,
Szkolenie stanowiskowe,
Wsparcie zespołu i miłą atmosferę w rodzinnej firmie,
Możliwość długofalowej współpracy i rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.