0%

Koordynator ds. sprzedaży

 PGE Ekoserwis sp. z o.o. jest częścią Grupy Kapitałowej PGE – lidera na rynku energii elektrycznej i ciepła.
Grupa PGE znajduje się w pierwszej piątce największych pracodawców w Polsce, dając stabilne zatrudnienie ponad 40 tysiącom osób w ponad 200 lokalizacjach.

 

PGE Ekoserwis sp. z o.o. to firma produkcyjno - handlowo - usługowa, zapewniająca kompleksową obsługę elektrowni i elektrociepłowni w zakresie zarządzania Ubocznymi Produktami Spalania (UPS) oraz dostaw materiałów na bazie UPS, a także świadcząca usługi w obszarach pomocniczych dla wytwórców energii elektrycznej i ciepła.

 

W naszej firmie dużą wagę przywiązujemy do tego, aby zapewnić naszym pracownikom bezpieczne warunki pracy, stabilne zatrudnienie przy jednoczesnym stawianiu im ciekawych wyzwań zawodowych.

 

Do PGE Ekoserwis sp. z o.o. poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator ds. sprzedaży
Miejsce pracy: Rybnik


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • organizację i koordynowanie codziennego łańcucha dostaw:
    • przyjmowanie zamówień od klientów
    • organizacja transportu
    • udział w planowaniu produkcji
  • optymalizację kosztów transportu
  • nadzór nad dokumentacją i prawidłowym obiegiem dokumentów
  • nadzór nad prawidłowością dokumentacji transportowej w systemie ERP
  • nadzór nad obsługą sprzedażową klientów branży popiołowej
  • nadzór nad ewidencją sprzedaży i zagospodarowania odpadów
  • koordynację procesów w działach: produkcji, handlu i logistyki
  • optymalizację kosztów zagospodarowania Ubocznych Produktów Spalania
  • prognozowanie i optymalizację sprzedaży popiołu i produktów inżynierii lądowej
  • nadzór nad obsługą sprzedażową klientów branży popiołowej
  • nadzór nad ewidencją sprzedaży i zagospodarowania odpadów

Od kandydatów oczekujemy:

  • praktycznej znajomości rynku zagospodarowania Ubocznych Produktów Spalania
  • doświadczenia w pracy w dziale sprzedaży i/lub logistyki (min. 3 lata)
  • wykształcenia wyższego z zakresu ochrony środowiska, logistyki lub pokrewne
  • umiejętności pracy z komputerem (systemy ERP, CRM, MS Excel)
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • komunikatywności, odpowiedzialności, dokładności, rzetelności i uczciwości
  • zdolności analitycznych
  • zdolności negocjacyjnych
  • dobrej organizacji pracy własnej
  • umiejętności podejmowania decyzji, zdecydowania w działaniu i odporności na stres
  • dyspozycyjności

Gwarantujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

Atrakcyjne świadczenia dodatkowe:

  • dofinansowanie przez Pracodawcę opieki medycznej
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 3,5% wynagrodzenia brutto
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych (min. „wczasy pod gruszą”)
  • szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzenie wiedzy

Zatrudnienie – od zaraz, po sprawdzeniu kwalifikacji i kompetencji.

Zacznij wpisywać swoje wyszukiwanie powyżej i naciśnij Enter, aby wyszukać.