http://koordynator-sprzedazy.pl/wp-content/uploads/2020/04/home-sliderbg-1-min.jpg

Koordynacja to podstawa

Koordynowanie pracą działu sprzedażowego jest zajęciem nie tyle trudnym, co dość monotonnym. Najwięcej pracy mam zawsze od samego rana, kiedy to przychodzę do firmy, zbieram wszystkich pracowników  w jednej sali, wyznaczam im zadania na nadchodzący dzień i podsumowuję to, co do tej pory zostało zrobione. Te krótkie briefingi, które są niezbędnym elementem każdego dnia dają mi poczucie panowania nad sytuacją i nad swoimi podwładnymi.

Koordynacja sprzedażą polega nie tylko na rozdzielaniu zadań pomiędzy swoimi podwładnymi, a wiąże się również z podejmowaniem kluczowych decyzji i doradzaniem pracownikom w najważniejszych i najtrudniejszych sprawach. Jako dobry koordynator muszę wykazać się zdolnością przewidywania i umiejętnościami menedżerskimi. Bez tego mój zespół sprzedażowy dość szybko dosięgnąłby dna, a ja razem z nim.

Zatrudniająca mnie firma jest na tyle duża, że zespołów sprzedażowych jest w niej kilka. Na czele każdego stoi koordynator ds. sprzedaży Konin, którego zadaniem jest zoptymalizowanie sprzedaży i zwiększenie wyników. Pomiędzy mną, a pozostałymi koordynatorami bezustannie trwa walka o najlepszą jakość pracy i premie dla siebie i swoich handlowców. Na szczęście dość często udaje mi się osiągać najlepsze wyniki. Dlaczego? Bo jestem świetnym koordynatorem!

Napisz komentarz

Zacznij wpisywać swoje wyszukiwanie powyżej i naciśnij Enter, aby wyszukać.