http://koordynator-sprzedazy.pl/wp-content/uploads/2020/04/home-sliderbg-1-min.jpg

Jakie cechy powinien mieć dobry Koordynator ds. Sprzedaży?

Praca w sprzedaży nie należy do łatwych i nie każdy sprawdzi się na stanowisku Koordynatora ds. Sprzedaży. Aby efektywnie wykonywać swój zawód, niezbędne jest posiadanie pewnych umiejętności i predyspozycji.

Komunikatywność i umiejętność budowania relacji. Sprzedaż i obsługa klienta polega na relacjach i wymaga rozwiniętych umiejętności interpersonalnych. Zbudowanie trwałych relacji z klientem jest sztuką, która owocuje w przyszłości.

Wiedza o produkcie. Wiedza o oferowanym produkcie, czy usłudze jest podstawą. Nie da się sprzedawać czegoś, czego do końca samemu się nie zna. Klient może zadawać różne szczegółowe pytania, a handlowiec powinien zawsze służyć radą, dzielić się swoją wiedzą i umieć zachować profesjonalizm.

Zaangażowanie i miła aparycja. Kontakty z klientami wymagają pozytywnego nastawienia, uśmiechu na twarzy i w głosie. Handlowiec musi być również zaangażowany w swoją pracę i klient musi to wiedzieć, trzeba dać mu to odczuć. W ten sposób zbudujemy pozytywny wizerunek i lojalność klienta.

Cierpliwość. Praca w sprzedaży wymaga dużej dozy cierpliwości, a niejednokrotnie także wytrwałości. Zdarzają się trudni klienci

Odporność na stres. Z jednej strony już same plany sprzedażowe nastarczają pewnego rodzaju emocji, z drugiej strony klienci są różni. Nie zawsze mili, nie zawsze potrafią zachować się na odpowiednim poziomie. Koordynator sprzedaży zawsze musi umieć zachować spokój i nie dać się opanować stresowi.

Najnowsze komentarze

Avatar for RAFI
ZGADZA SIĘ. W SPRZEDAŻY KONIECZNIE TRZEBA POSIADAĆ WYMIENIONE W TYM POŚCIE UMIEJETNOŚCI
Avatar for KSadmin
Dziękuję za komentarz :)

Napisz komentarz

Zacznij wpisywać swoje wyszukiwanie powyżej i naciśnij Enter, aby wyszukać.